Jak na reklamace
Jak praví klasik: Nikdo není dokonalý. Výjimečně se může stát, že vám v balíčku s objednávkou od nás přijde něco jiného než to, co jste si objednali, případně je zboží poškozené anebo to prostě není to, co jste si představovali. I s takovými situacemi se umíme rychle vypořádat a vše napravit.
Pro rychlejší vyřízení vašeho dotazu nebo reklamace, nám zašlete e-mail. Na Facebookové a Instagramové zprávy reagujeme rovněž, ale proces může být trochu pomalejší.
Situace 1: Objednávka dorazila nekompletní.
Dorazila vám nekompletní objednávka? Jedná se o špatný počet kusů v balení, chybějící produkt, nebo špatné zboží? Napište nám a my se pokusíme chybu rychle napravit.
Situace 2: Objednávka mi stále nedorazila.
Už je to více než několik dní a vy stále nemáte žádné zprávy o tom, kde se vaše zásilka nachází? Dejte nám vědět a my kontaktujeme příslušného dopravce. Váš balíček určitě rádi dohledáme.
Situace 3: Zboží přišlo poškozené.
Občas se stane, že balíček má za sebou náročnější cestu a že i přes veškeré naše snahy ho potkal nehezký osud. Poškozený balíček, prosím, vyfoťe a kontaktujte nás e-mailem, kam fotku přiložte.